reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miro Vrlík

Miro Vrlík

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotografia video a pisanie su cinnosti ktore robim rad.Kazdorocne navstevujem ako fotograf rozne zaujimave podujatia a vo volnom case som prilezitostny cestovatel. Vsetky pouzite fotografie a videa k clankom na blogu su moje a vlastnim potrebne autorske prava. Ospravedlnujem sa za pisanie bez diakritiky a gramatiku. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieVideoFotografiaNezaradenéSúkromné

reklama

Fotografia

Spomienka na casy ked digital este nebol a film bol kralom

Miro Vrlík

Spomienka na casy ked digital este nebol a film bol kralom

Nie je to az tak velmi davno, dokonca si na to urcite pamataju aj mnohy z Vas, ci uz fotite alebo nie. Dneska je to uz nostalgia ale obcas sa preberam v tych starych diakoch a filmovych pasikoch ktore mam stale este odlozene.

  • 17. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 297x
  • 0
Ako som videl Vlkolinec v Decembri 2015

Miro Vrlík

Ako som videl Vlkolinec v Decembri 2015

Na Vlkolinec nechodim casto a vzdy ma to velmi mrzi ked sa tam pri navsteve na Slovensku nedostanem.Vzdy je tam toho velmi vela vidiet a rocne obdobie o tom vobec nerozhoduje.Staci sa len prechadzat a vzdy nieco zaujme a potesi.

  • 11. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 354x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu