reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miro Vrlík

Miro Vrlík

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotografia video a pisanie su cinnosti ktore robim rad.Kazdorocne navstevujem ako fotograf rozne zaujimave podujatia a vo volnom case som prilezitostny cestovatel. Vsetky pouzite fotografie a videa k clankom na blogu su moje a vlastnim potrebne autorske prava. Ospravedlnujem sa za pisanie bez diakritiky a gramatiku. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieVideoFotografiaNezaradenéSúkromné

reklama

Cestovanie

Jesen v Narodnom parku Acadia /Cast 1/

Miro Vrlík

Jesen v Narodnom parku Acadia /Cast 1/

Navstivil som tento park uz niekolko krat ale vzdy v lete.Citm sa tu velmi prijemne hlavne pocas letnych mesiacov. Ale vbzdy som chcel sem zajst v inom obdobi a nakoniec som to dal v tom najkrajsom zo styroch rocnych obdobi.

  • 1. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 667x
  • 0
Narodny park Smoky Mountains v Tennessee cast 3/3

Miro Vrlík

Narodny park Smoky Mountains v Tennessee cast 3/3

A teraz sa v poslednom pokracovani pozrieme trosku do turistickeho srdca samotheho Gatlinburgu.Tak podme...

  • 14. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 322x
  • 2
Narodny park Smoky Mountains v Tennessee cast 2

Miro Vrlík

Narodny park Smoky Mountains v Tennessee cast 2

Moj prvy vylet za tajomstvami Smoky Mountain sa zacal az druhy den rano.Uz som sa trosku rozhliadol po okoli vdaka mapkam a informacnym letakom v hoteli.To je asi vzdy najlepsi zaciatok v novej lokalite.Sice to zaberie trosku casu

  • 29. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 350x
  • 0
Narodny park Smoky Mountains v Tennessee cast 1

Miro Vrlík

Narodny park Smoky Mountains v Tennessee cast 1

Leto bolo v plnom prude a moj povodny plan na navstevu statu Maine mi nevysiel.Problem bol v ubytovani ktore sa mi nepodarilo na poslednu chvilu zariadit.Dobre miesto blizko lokality kde chcem fotit je vzdy dolezite.

  • 22. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 468x
  • 0
Za majakmi,pieskom a velrybami

Miro Vrlík

Za majakmi,pieskom a velrybami

Rad fotografujem a rad cestujem. Pri hladani niecoho zaujimaveho a dostupneho na vikendovy vylet som narazil na nieco co sa mi ihned zapacilo.Bolo to mestecko Provincetown,na samom konci Cape Cod v state Massachusetts.

  • 14. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 392x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu