reklama

Bravcovove s paprikov a asparagusom- recept nizsie

Ako na to, no najlepsie co najjednoduchsie aj ked obcas to uplne nejde.A kedze nie som nikoho zamestnanec a obcas si rad nieco nove  navarim mam tu jeden vlastny recept, teda skor navod ako som to robil ja :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Bravcovove s paprikov a asparagusom- recept nizsie


Video je len k predstave ako to asi vypadalo. 

Teraz suroviny:

-3 kusky bravcovych reznov /moze byt aj kuracina/
-1 hrubostenna paprika /farba podla chuti alebo dostupnosti, ja som 
 dal dneska zltu/
-oregano /asi cajovu lyzicku/
-sol /podla chuti/
-asparagus
-ryza alebo hranolky pripadne ina priloha k servirovaniu
-sojova omacka /ja som pouzil s malym obsahom soli -low sodium/
-olivovy olej
-cesnak /asi 3 struciky, podla chuti/

A postup:

Bravcove maso som si nakrajal na asi pol centimetrove pasiky ,posolil zalial olejoim a pridal k tomu asi pol cajovej lyzicky oregana a nechal asi 5 hodin odlezat na chladnom mieste.Asi pol hodinky pred pouzitim som ho vybral nech dostane taku normalnu ,,kuchynsku,, teplotu 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nakrajal som si hrubostennu papriku na tenke pasiky.
Asparagus som trosku navlhceny dal asi na 1.5 az 2 minuty do mikrovlnky aby trosku zmakol , alebo sa moze aj trosku povarit alebo nechat par minut nad parov.JA som zvolir tu lenivejsiu verziu :(. Potom som ho nakrajal na asi 7cm dlhe kusky.

Dal som si na sporak dve panvice, do jednej len asi 2-3 polivkove lyzice oleja tam som nechal poprazat papriku ale nie uplne do makka skor tak priglilovat :) a ked uz bola tak asi 70 % hotova pridal som tam asparagus a 3 struciky prelisovaneho cesnaku a chvilku to este nechal pooprazat.Miesat len velmi jemne, vlastne skor obracat kuchynskov lopatkov.Pridame asi 2-3 lyzice sojovej omacky a posolime.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na druhej panvici som tiez nechal trosku rozohriat olej ale uz nie vela lebo sme ho pridali k nasmu nakrajanemu masu.Na rozpalenom oleji poopekame maso a obcas premiesame, ked uz je to takmer hotove pridame este cerstvu mladu cibulku nakrajane na asi 2-3 cm dlhe kusky a po par minutach dame papriku a asparagus z druhej panvice.
Pripadne oboje mozeme servirovat osobitne.
Ja som k tomu zvolil ryzu ale hranolky alebo zemiakove pyre urcite nic nepokazia.

A ak sa Vam clanok pacil kliknite dole na zvysenie karmy aby som vedel ci stoji za to delit sa v buducnosti s Vami o dalsie video alebo pribehy.No a pokial nechcete prehliadnut nove prispevky, pridajte si ma k oblubenym autorom.

Miro Vrlík

Miro Vrlík

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotografia video a pisanie su cinnosti ktore robim rad.Kazdorocne navstevujem ako fotograf rozne zaujimave podujatia a vo volnom case som prilezitostny cestovatel. Vsetky pouzite fotografie a videa k clankom na blogu su moje a vlastnim potrebne autorske prava. Ospravedlnujem sa za pisanie bez diakritiky a gramatiku. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieVideoFotografiaNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu