reklama

Niagarske vodopady, alebo sama voda... tentokrat v kratkom videu

Pred par dnami som pridal kratky clanok z navstevy Niagarskych vodopadov.Tu by som chcel pridat kratke video ktore doplni tento clanok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hovori sa, ze je lepsie raz nieco vidiet ako o tom niekolkokrat pocut.Nemyslim, ze to plati vzdy ale obcas na tom nieco pravdy moze byt.Tak pre zlepsenie vasej predstavivosti je tu kratke video z mojej navstevy Niagarskych vodopadov na Kanadskej strane koncom Maja 2016.

(c) 2016 Miro Vrlik

Miro Vrlík

Miro Vrlík

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotografia video a pisanie su cinnosti ktore robim rad.Kazdorocne navstevujem ako fotograf rozne zaujimave podujatia a vo volnom case som prilezitostny cestovatel. Vsetky pouzite fotografie a videa k clankom na blogu su moje a vlastnim potrebne autorske prava. Ospravedlnujem sa za pisanie bez diakritiky a gramatiku. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieVideoFotografiaNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu