reklama

Valentinska avokadova pochutka alebo laska ide cez zaludok alebo oci jedia

O par dni je tu sviatok sv.Valenina patrona zamilovanych.Aby ste nezostali bez akehokolvek napadu tak je tu jeden maly a este aj chutny darcek na rano alebo vecer.Samozrejme, ze ine sladkosti alebo malickosti su vitane tiez.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Avokadova pomazanka nie je moj objav ani len nahodou. Myslim, ze ju vatsina ludi pozna a ked nie tak tu je maly tak trosku ,,valentinsky napad,, ako na to.Avokado je zname hlavne kvoli svojim zdravotnym plusom a tak teda preco nespojit prijemne a chutne dohromady.

Vela toho potrebneho nie je.Ale lepsie ak to zhrniem.

- 1-2 vajicka alebo vajicka ale je to individualne podla potreby
- 1 avokado myslim ze vystaci na asi 4-5 toastov zalezi od toho ako vela si natierky doprajete
- citron ,staci priblizne 1 cajova lyzicka na jedno avokado
- velmi maliclko (myslim skutosne par kvapiek) oleja k vyprazaniu vajicka, ja som pouzil olivovy 
- sol podla chuti
- korenie podla chuti
- moze byt aj prelisovany strucik cesnaku ale Na Valentina by som ho radsej vynechal ;) 

Z naradia je to hriankovac a nejake to nadobicko na opekanie vajicka

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No a kedze je lepsi obcas vidiet ako pocut tak tu je par fotociek pre hladne ocicka.
 

Takze pripravime si zakladne suroviny, nie su tu sice vajicka ale ked pojdete podla popisu tak na ne nezabudnete.
Takze pripravime si zakladne suroviny, nie su tu sice vajicka ale ked pojdete podla popisu tak na ne nezabudnete. (zdroj: Copyright 2017 Miro Vrlik)
Avokado len jemne popucime spolu s par kvapkami citronu pripadne stipkou soli
Avokado len jemne popucime spolu s par kvapkami citronu pripadne stipkou soli (zdroj: Copyright 2017 Miro Vrlik)
Medzitym som si pripravil  vajicko, ja som ho vdaka formicke mohol spravne valentinsky vyformovat.
Medzitym som si pripravil vajicko, ja som ho vdaka formicke mohol spravne valentinsky vyformovat. (zdroj: Copyright 2017 Miro Vrlik)
Topinku stacilo len mierne opiect v hriankovaci
Topinku stacilo len mierne opiect v hriankovaci (zdroj: Copyright 2017 Miro Vrlik)
Namazal som na nu avokadovu natierku a pripravil si pre oci a chut nejake ovocie.Ja som mal po ruke jahodky ale maliny alebo cucoriedky pripadne kiwi tiez  vyborne posluzia.
Namazal som na nu avokadovu natierku a pripravil si pre oci a chut nejake ovocie.Ja som mal po ruke jahodky ale maliny alebo cucoriedky pripadne kiwi tiez vyborne posluzia. (zdroj: Copyright 2017 Miro Vrlik)
No a takto to vypada uz pripravene pre Vasho alebo Vasu valentinku.
No a takto to vypada uz pripravene pre Vasho alebo Vasu valentinku. (zdroj: Copyright 2017 Miro Vrlik)

Samozrejme je to pochutka aj na ine dni, nielen tie valentinske.A urcite potesi kazdy hladny zaludok.Staci to len pekne naservirovat a laska naozaj pojde cez zaludok.
Samozrejme ze je mnoho inych verzii, da sa pouzit i varene vajicko ci uz na polomakko alebo natvrdo, to uz zalezi majstrovi kucharovi a jeho pripadnym napadom na vylepsenie.
 

Prajem dobru chut a prijemnu oslavu sviatku Sv.Valentina. 

Miro Vrlík

Miro Vrlík

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotografia video a pisanie su cinnosti ktore robim rad.Kazdorocne navstevujem ako fotograf rozne zaujimave podujatia a vo volnom case som prilezitostny cestovatel. Vsetky pouzite fotografie a videa k clankom na blogu su moje a vlastnim potrebne autorske prava. Ospravedlnujem sa za pisanie bez diakritiky a gramatiku. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieVideoFotografiaNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu