reklama

Ako som videl Vlkolinec v Decembri 2015

Na Vlkolinec nechodim casto a vzdy ma to velmi mrzi ked sa tam pri navsteve na Slovensku nedostanem.Vzdy je tam toho velmi vela vidiet a rocne obdobie o tom vobec nerozhoduje.Staci sa len prechadzat a vzdy nieco zaujme a potesi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tu ponukam par pohladov z Decembra 2015, trosku starsie ale nemyslim, ze menej zaujimave ako keby som to odfotil dneska.No a v konecnom dosledku fotografia je aj tak o zastaveni casu a je to obcas s nou podobne ako z vinom.Cim starsia tym... hmm mozno nie lepsia ale zaujimavejsia.

Niekedy nie je cas riesit dobre svetlo, je dobre zdokumentovat aj to co vidime ked tam prave sme.

Ja som bol limitovany len asi hodinkou ale som rad, ze som nenechal fotoaparat vo svojom foto batohu.

Obcas treba len chciet.Tak nevahajte ani vy pri svojej navsteve na toto nadherne miesto.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A teraz sa teda podme na to co som videl spolu pozriet.

Pohlad z dolnej casti Vlkolinca
Pohlad z dolnej casti Vlkolinca (zdroj: c) 2015 Miro Vrlik)
Jedna zo vstupnych drevenych budov - ,,drevenic,,  na Vlkolinec
Jedna zo vstupnych drevenych budov - ,,drevenic,, na Vlkolinec (zdroj: c) 2015 Miro Vrlik)
Pohlad do dvora medzi drevenicami posobi nostalgicky a skryva v sebe nieco neobjavene.
Pohlad do dvora medzi drevenicami posobi nostalgicky a skryva v sebe nieco neobjavene. (zdroj: c) 2015 Miro Vrlik)
V horach sa musi ludia na zimu dobre pripravit.Bez tepla domova je to tak tu ako vsade inde na svete dost tazke.
V horach sa musi ludia na zimu dobre pripravit.Bez tepla domova je to tak tu ako vsade inde na svete dost tazke. (zdroj: c) 2015 Miro Vrlik)
Kazda z tunajsich drevenic ma nielen svoje caro ale urcite aj svoje tajne pribehy.
Kazda z tunajsich drevenic ma nielen svoje caro ale urcite aj svoje tajne pribehy. (zdroj: c) 2015 Miro Vrlik)
Obcas je to ako navrat v case az na ten moderny odpadkovy kos.Snad by stalo za to dat mu inu tvar.
Obcas je to ako navrat v case az na ten moderny odpadkovy kos.Snad by stalo za to dat mu inu tvar. (zdroj: c) 2015 Miro Vrlik)
Zimna idylka s dymiacim kominom
Zimna idylka s dymiacim kominom (zdroj: c) 2015 Miro Vrlik)
Miro Vrlík

Miro Vrlík

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotografia video a pisanie su cinnosti ktore robim rad.Kazdorocne navstevujem ako fotograf rozne zaujimave podujatia a vo volnom case som prilezitostny cestovatel. Vsetky pouzite fotografie a videa k clankom na blogu su moje a vlastnim potrebne autorske prava. Ospravedlnujem sa za pisanie bez diakritiky a gramatiku. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieVideoFotografiaNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu